Kiitokset kaikille kommentoineille. Olen käynyt viisitillä teidän blogeissa. Kommentoinutkin jos olen jotain keksinyt sanottavaa. Olen toivottoman huono keksimään kommentteja. Lupaan harjoitella ja tulla paremmaksi siinä.

Kate kysyi koska ehdin ommella ja neuloa. Viimeviikolla ompeluaikaa tuli yllättäen vuorokauteen lisää, kun jouduin sairaslomalle tikatun jalan takia. Olenkin lepuutellut jalkaa koko viikonlopun istumalla. Joko ompelukoneen ääressä tai sohvalla neuloen.

Nyt meille rantautui oksennustauti. Isompi neiti on sairas. Ehkäpä ehdin tänäänkin ompelukoneen ääreen.

Muita syitä minun tuotteliaisuuteen on:

- lintsaan siivouksesta

- nukun liian vähän

- lapset leikkivät ihanasti keskenään

- laitan suuriä määriä ruokaa yhdellä kerralla tai käytän puolivalmiita ruokia.

Päivärytmini on seuraavan tapainen: Herään kello 5 ja syön aamupalan ja neulon. Lähden kuudelta bussipysäkille, bussissa neulon. Pääsen töistä kolmelta ja neulon kotimatkan. Kotona laitan ruuan ja syömme. Pikkukakkosen aikana neulon tai leikkaan kankaita tai ompelen käsin. Lasten nukutus on vain joka toinen päivä minun heiniä, jos on vapaa vuoro neulon tai ompelen 19.30-22.00

Jossain välissä pesen pyykkiä ja järjestelen paikkoja. Maanantaisin on minun ainoa harrastukseni raamattupiiri, siellä, yllätys yllätys, neulon.

Esittelempä tässä vielä aiemmin ompelemani paidan. Koko on n.110cm, kaava on juju- erillainen lasten vaatekirja:sta

Kangas on ohutta puuvillabatistia marimekolta. Kuva on huono, anteeksi.

Ostin muuten kankaat omaan takkiini. Kaavojen piirtäminen on vielä kesken ja kankaat on kastelematta, mutta saan varmaankin tänään kokeiltua vuorta.

Mieheni sai puolivuotisbonukset töistä ja minä tuhlasin ne uuteen ompelukoneeseen. Esittelen sen sitten kun se saapuu. Vielä olisi peitetikkikonen haaveissa.