Edit: Lisäsin kuvia

En ole osallistumassa lankahamstereihin, vaikka siltä voisi vähän vaikuttaa. Viikko ollaan lomailtu miehen kanssa kotosalla ja lankakauppoihin on ollut aikaa eksyä. Olen ostanut tällä viikolla kaksi kerää roosaa 7veikkaa, 2 kerää tummemman vaaleanpunaista 7veikkaa, 2 kerää harmaata Rose mohairia, 8 kerää vaaleanpunaista Mamboa. Mamboa löysin tänään Euromarketista à 2,5e, siis niin halpaa että oli pakko ostaa puserolangat. Isommalle neidille teen villatakin tuosta tummemman pinkistä 7veikasta, Rose mohairit odottaa inspiraatiota ja roosa 7veikka on jo puikoilla. Siitä tulee villahousut naapurin tytölle, tilauksesta. Otin langoista kauniita kuviakin, mutta vuodatus tökkii eikä kuvat siirry palvelimelle, pöh!

1257978.jpg

1257982.jpg

Tyttären neuletakkiin olisi tarkoitus tehdä kaarroke poikittain jollain kivalla palmikolla. Olen tutkinut tarjontaa, mutta mieleistä ohjetta ei ole ilmestynyt. Ravelrystä kin olen etsinyt, tämän tapaista ajattelin. Ravelrystä minut voi bongata nimellä Hemuli. Eilen illalla sain tunnukset ja täytyy myöntää että taisi olla kello pitkälti tämän päivän puolella ennen kuin  pääsin petiin.

Mamboja himoitsin Vihervaaran varalta, mutta olin liian hidas ja ohje jäi minulta saamatta. Ehkäpä suunnittelen oman mallin. Minulle sopisikin paremmin huputon villatakki. Jospa teen ensin tyttärelle kaarrokeneuleen ja yritän tehdä itselleni samanlaisen.

Huomenna mies aloittaa uudessa työpaikassa ja minä pääsen palaamaan arkeen, eli ehdin taas neuloa. On se hyvä että joku tienaa rahaa noihin lankoihin.