Kuinka paljon stressiä tarvitaan yksien häiden järjestämiseen? Minä olen kokenut siitä vain osan, sillä olen kaaso. Morsian on ollut ihailtavan ahkerana. Minun kontollani on morsiammen ja morsiustyttöjen vaatettaminen. Morsiammen puku onkin viime silausta vaille valmis. Kuvia luonnollisesti vasta juhlien jälkeen. Morsiusneitojen puvut on huolellisesti suunniteltu, siis jo lähes valmiit. oman pukuni olen lyhentänyt iltapuvusta polvimittaiseksi. Käänsi helman hameen alle kaksin kerroin, näppärää. Lisäksi itselleni pitäisi tehdä bolero hartiat peittämään. Se onkin jo hyvällä mallilla, eli siis suunniteltu, purettu, suunniteltu, purettu, vaihdettu mallia jne. Enää en purkaa, vannon sen. Lisäksi omat tytöt pitää vaatettaa, onneksi nuorimmaiselle löytyy isosiskolta perittyjä juhlavaatteita pilvin pimein, isosisko vain tarvisi vielä paidan ja villatakki pitäisi viimeistellä. Koska kaikki mikä on on valmista on hys, hys ja loput projektit on kesken, jää tämä postaus kuvattomaksi.

 

Jotta homma ei olisi helppoa kuin heinän teko, meillä sairastetaan tässä kaiken touhun lomassa vesirokkoa....